Jönköping!

Idag är det Lördag igår var det Fredag no shit haha
Sov över från igår till idag hos Anna och idag åkte vi till Jönköping, jag köpte en topp och en vår jacka!
Är jätte nöjd med mitt köp, särskillt med vårjackan har inte köpt vårjacka på flera år de senaste åren har jag använt min regnjacka så den är ganska mycket använd nu..
 
Min topp är päronglass grön och är trekvarts armar, från midjan och ner till höften är det volang och i ryggen är det ett hål format till ett hjärta =) 169:- på New yorker
Min vårjacka är grå och anna hittade den på HM för 399:- fick den för 359:- eftersom att det var klubbdagar och jag var medlem. Längtar tills jag får använda den!
 
Idag är det melodifestival och jag hoppas att svenska folket röstar på rätt låt iår med! Ska bli spännande och se
Nu är det snart dags!
Ha en fortsatt trevlig helg!


Kommentarer
Linda

som jag sagt tidigare, jättefin! passar dig :)

Svar: Tack Linda, var osäker i början men nu är jag 100 på att jag verkligen vill ha den =) <3
Madeleine Fridh

2013-03-16 @ 23:59:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0