Mycket som har hänt!

Nu är det lördag, vet dock inte om klockan är 22.40 som på datorn eller om den är 23.40 eftersom att man ska flytta fram klockan en timme! Jag är trött i alla fall.. Har pluggat lite på Engelskan som ska in imon tyckte att det var lite svåra frågor men får se om det går bättre. Det var ett tag sen jag bloggade lite så hae tänk och berätta vad jag har gjort de närmaste dagarna =)
 
*** I Torsdags när jag kom hem så ville jag inte plugga så jag tog det lite lugnt, brukar oftast jobba på Torsdagar men i Torsdags så fick jag ledigt det var öppet som vanligt men det var inte jag som jobbade =) Kändes ovanligt..
 
*** I Fredags gick jag upp vid kvart över sju för att min kära syster skulle upp i backen för första gången och hon skulle låna min skidjacka och lite annat, hon sa att hon skulle komma runt halv åtta och gjorde hon det?? nej det gjorde hon inte hon kom en timme senare, så jag kunde sova en timme till, men det gjorde inget för jag gick upp och la mig när de hade varit och hämtat grejorna!
I Torsdags så frågade Michelle också om jag ville hänga med till Halmstad och titta på Vollyboll på fredagen och jag sa nej först men jag ångrade mig dagen efter och fick hänga med! Jag åkte mest för att vi skulle till donken efteråt först men när vi satt och tittade på spelet så blev det bara mer spännande varje gång de fick poäng haha =D Det slutade med att de vann vilket var jätte roligt! =D
 
*** Idag har jag jobbat som vanligt och jag hade gjort Michelles ägg som hon skulle få och det var lite större än mitt så Michelle och Jocke fick dela, vilket jag tror de skulle gjort ändå haha Ville jävlas lite med henne först så jag gömde ägget i Receptionen och sa att jag hade gömt det i gymmet så det tog en stund innan hon ville få ledtrådar! haha det var jätte kul och se henne gå runt och leta efter en stund såg jag Jocke leta också då var det ännu roligare hahah! När jag kom hem så började jag skriva på uppsatsen och sen så gick vi till Mormor och åt tre rätters! Det var jätte gott och mysigt, det var den första grillade maten jag åt iår! =D
 
*** Imorgon kommer alla syskonen utom Fredrik hit och vi ska äta god middag och så har Michelle bakat tårta så jag blir nog ganska mycket mätt imorgon med =D
Nu har jag skrivit mycket om du har orkat läsa allt det här så vill jag tacka för att du har gjort det! =D Det var väldigt gulligt av dig <3 Du behövde inte läsa men det gjorde du ändå, sånt ycker jag om =)
Det är inte alltid kul med långa texter som inlägg därför lägger man till lite bilder så att det ser hyffsat bra ut!
 
 
 
 
 
 
 
 
Här har vi Michelles ägg, som jag gömde bakom en krukväxt! =D
 
Ska nog sova nuu Pusss och Godnatt och tack ännu en gång för att du läste =) <3
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0