25/3-13

Då har måndagen passerat! Lite segt men ändå ganska snabbt! =D och det gillar vi! Nu är det bara 3 dar kvar och sen är det LOV!
Som inte många vet men ändå ganska många som vet så är det våffeldan idag, eller ja det var våffeldan idag och sådana här dagar brukar jag glömma bort! som till exempel semel/semla- (vad ni nu säger) dan och kanel bullens dag glömmer jag ALLTID! jag äter aldrig något av det på just den dan man ska äta det!?!? men det blev det ändring på idag! För idag har jag ätit våfflor! =D Kom hem runt tjugo i fem och ringde pappa och sa att vi skulle äta våfflor när han och mamma kom hem så jag gjorde smeten och de blev perfekta!
Våfflan var varm så grädden smälte.. men jag ville inte äta den kall så det fick bli så! =D
Smulan ville också ha lite! hihi
Så sööt är hon <3
Nu ska jag nog gå och lägga mig så att jag är hyffsat pigg till provet imon på morgonen..
Godnattis <3


Kommentarer
A

Nämen vad söt. Men inte lika söt som du! DU är nog den gulligaste människan jag känner - elr inte känner. Med ett leende som får pojakarna att falla, blommorna att blomma, o solen att skina. Nej vi ska inte överdriva, men det får andra att le, o det är bra, din lilla vattenspridare. Glädjespridare*. Jobba på konditori kanske du borde, baka våfflor hela dagarna, du kmr bli känd!! Du kan receptet utantill. Eller inredningsdesigner, elr designer över huvud taget. Gå o bli modell om du vill, du klarar det du vill. Skolan kan verka kämpig, men väljer du att satsa på ett visst ämne, så vet jag att du klarar det. Hur vet jag det? FÖr att du är awesome o klarar saker bara du bestämmer dig för det. Du är smart, snygg o snäll! Henke dreglar efter dig! Inte bara han, twinsen från eurovision också! Dem gillar du ju... problemet är att de är två. MÅnggifte är inte helt tillåtet... så du måste tyvärr välja. Men jag tror att du klarar det. Sen kan du grädda våfflor på morgonen, romantiskt med grädde. Sjung en trudiluttt med era små barn - tvillingar ofc! Det kunde du inte förutse va? Nej, men det kunde jag! Glad PÅSK o ha ett underbart lov. Jag spanar i ditt fönster ibland, vad fin du är i håret. Varje dag vid midnatt... puss puss. Jag skadar ingen. Se men inte röra. Det lät perverst... nej. Jag bara vakar över dig, ser så att du sover ordentligt. Vackra flickor behöver sin skönhetssömn. Flytta till malmö, du skulle passa där. Med alla söta dialekter. Puffpuffpuff. Grädd på moln, ostostost. Njut av påskägg om du får några sådana, njut av ditt liv. Gör dina drömmar till verklighet, lev livet. Njut av dina vänner, de älskar dig! XOXOXOXOXOXO <3 <3

2013-03-28 @ 19:59:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0