STAR WARS

Lördag morgon, lite grått och kallt ute, jag är på jobbet med två som är och tränar och jag ska snart städa lite.
När jag har slutat blir det fullt med läsning av två böcker, har haft en engelska bok sen en tid tillbaka och fick en utskällning av vår lärare på facebook för att ingen hade läst den eller vad det var, en uppsats ska in om en vecka om jag läser hastigt så mycket jag kan i ett sträck så får man se hur mycket man kommer. Jag är dock ingen snabb läsare kan man säga.. hehe
 
MEN MEN nu ska man inte se ner på allt utan bara försöka vara vara positiv på alla sett och vis, se alltid något ljust i det mörka, se alltid humorn i det tråkiga! Så kommer du garanterat må så mycket bättre, och mår du inte bra, gör då nånting åt det istället för att klaga och tjata på att du inte mår bra! =D Har du problem så tänk aldrig att du har ett PROBLEM, för det finns inga problem bara en ny situation!
 
Min helg består också av STAR WARS Från och med igår till på Tisdag så är det STAR WARS kl. 21.00 på sexan och jag såg första filmen igår och jag ska följa det för jag har alltid velat se alla filmerna för jag vet inte om jag har sett alla riktigt haha Filmerna är faktiskt bra tycker jag så jag ser fram emot att se den andra filmen! =)
 
Nu måste jag nog återgå till mitt jobb hehe
 
Ha en trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0