18

Snart fyller jag år, och vid denna tiden så börjar folk fråga "Vad önskar du dig?" och jag har verkligen ingen aning.. för jag blir glad för vad jag än får :) men igår så tänkte jag till lite och jag satt och skrev lite vad jag önskade mig.. För på ett sätt så blir det lättare för de andra att köpa presenter om de vet vad jag önskar mig men sen vill jag att det ska vara en överaskning, alltså att jag inte vet alls vad jag ska få :)) Men jag bryr mig inte så mycket om presenter faktiskt, jag klarar.mig utan om det vore så haha jag tycker det är roligare att ge presenter än att få :))
Nu ska jag snart jobba sen hem och se på Svenska Hollywood fruar!!!! ♥ ♥ ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0