Lördagen den 23/3-13

Idag är det söndag och helgen är redan slut.. =( Men jag har haft en as grym helg! =D
Fredag slutade med att jag hamnade hos Matilda, vi kollade på "The Wicked" och den var as bra, alla var rädda vilket var ännu roligare xd
Jobbade dagen efter på Motion och Hälsa och där var det 5års jubileum, så det var ett pass blandat med cx-works, bodypump, bodystep och bodybalance kikade in lite då och då för och se hur det gick, det såg jätte roligt ut hade velat vara med. I receptionen var det fika med kaffe och tårta (tårta gjord av Michelle). Tårtan var jätte god! =D Kl. 12.00 var det tävling ute i gymmet och det kollade jag lite på också, och det såg ut att gå bra för dom! =Den kille som heter Ahmad vann.
På kvällen var det fest och shit vad roligt det va!! =D skrattade länge många gånger! haha Det var underbart god mat från Carlssons Matsalar och poquiz och bra musik och många på dansgolvet =D Dansade inte så jätte mycket haha blev dock trött ganska snabbt men jag stannade till halv ett eller var det var =) Fick skjuts hem av Henrik så jag slapp att gå hem! var rena is-tiden i natt!
Det var lite bilder från igår, många var suddiga men fanns ingen som var sudd- fri xd bad Michelle ta lite bilder från bordet jämte oss men alla bilder var helt suddiga hon tog innan kameran fick fokus på dom... Bra jobbat Michelle! Tårtan hon gjorde är en STEPBRÄDA för er som inte såg det, om ni inte såg det så är det lugnt för det gjorde inte jag heller från börja =D
Har stor lust att se en film men ska ta och plugga och sen får man se vad som händer ikväll =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0