Uppsatser...

Idag är det Lördag <3
Jag slutade jobbet vid ett, åkte hem åt Toast → MMM VAD GOTT! det var. Sen fick jag ett ryck av att jag ville städa, så jag fyllde diskmaskinen och började göra iordning i hallen och nu sitter jag och ska börja med mina uppsatser som ska vara klara Måndag och Tisdag.. Jag får det till tre stycken, men det känns som fler.. Men jag har bestämt att om jag inte gör klart en uppsats idag så får jag inte åka ut och övningköra och jag vill verkligen ut och köra! Så nu måste jag sätta igång så jag får nånting gjort =)
Ha en trevlig helg!
Min nya profilbild =D
 


Kommentarer
Älskade Storasyster ;)

Toppenbra "belöning" efter plugg ;) Du är så duktig!! **STOLT**

Svar: Tack Michelle <3 Betyder mycket =) Gjorde dock aldrig klart den.. xd
Madeleine Fridh

2013-09-09 @ 08:51:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0