Början på nått nytt!

Hej det var ett tag sen!
Som man ser så är det ny design på min blogg och det ser inte jätte bra ut.. haha men ska kolla om nån kan hjälpa mig annars får jag göra det på egen hand! på nåt sätt xd
Det har hänt mycket under tiden som jag inte har skrivit, men tänker inte rabbla upp allt det för det blir för långt och vem orkar läsa det?

En rolig sak kan jag berätta och det är att min kära syster Michelle har blivit med barn! =D ska bli super duper kul, barnet förväntas komma den 15 December. Michelle vill också ha en babyshower som kommer hållas i början av November så det kommer bli asa mega kul! =D Jag är en av dem som får hålla i det.
 
Mer orkar jag inte berätta, men jag kommer att återkomma nån gång men det tar nog inte lika lång tid som sist.
Puss och Hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0