Vilodagen

Idag är det Söndag, även kallad Vilodagen, och idag har jag tagit det lugnt =)
Har en härlig, fruktansvärt, underbart, jobbig träningsverk idag och jag som tänkte gå på Bodypump idag men jag tror inte att jag skulle klara det haha!
Istället så är jag hemma och njuter av sista dagen på lovet =)
Jag har bakat bullar idag och jag är väldigt nöjd med mitt resultat på dom! jag ska också ta och läsa en bok jag ligger lite efter i, i alla fall tills jag kommer ikapp, jag har kvar fullt med godis så jag tror det räcker till ikväll också!
Imorgon har jag lång sovmorgon så jag kan faktiskt vara uppe länge idag med hihi
Hela lovet har jag sett en serie som heter Heroes, jag fick första och andra säsongen av Matilda och igår såg jag klart allt =( så nu får jag börja se nåt annat, har inte tittat klart på OTH än ska kanske se klart den först innan jag börjar på något annat!
Hepp och Hopp, man kanske ska ta och börja med boken så man kan ta det lugnt ikväll sen =)
Ha en bra vilodá haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0