Fredag<3

Jahopp då vad det fredag igen!! Tiden går fort =)
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, för jag är bjuden hem till Matilda och ha lite mys pys och sedan se en skräck film, men jag jobbar imon och vet inte om pappa vill hämta så sent.. men ska prata med honom och se hur sent han vill hämta! För i så fall kommer jag åka till Matilda och sen blir det sängen när jag kommer hem. Om jag nu stannar hemma så blir det nog mys pys med mamma och pappa eller ligga i sängen och se några filmer =) Får se hur det blir! =) Vill åka till Matilda, får hoppas det går!! Kan ju sova över och gå ifrån Matilda imon på morgonen men vet inte om jag vill och orkar gå där ifrån hehe.. Får se hur det blir med! Kanske inte får för Matilda..
 
Imorgon är det 5år Jubileum på Motion och Hälsa så då kommer det vara ett pass med olika pass i det Fattar ni? det kommer inte vara cx-works som vanligt utan istället är det lite speciellt med olika pass. Ute i gymmet är det Tävling, några killar har skrivit upp sig får se vem som vinner, och på Kvällen är det fest! eller det blir mat hos Carlssons Matsalar och popquiz (?) och en massa prat och en massa dans. DJ MArtin kommer dit och spelar musik för oss, ska bli mega kul! =D
 
Berättade en gång för er om min header och att Hitta nemo är en av mina favorit filmer, och vissa kanske tycker att man är för gammal för tecknat? Har ingen aning men nästan alla jag vet tycker att man aldrig blir för gammal för tecknade filmer och jag håller med dom upp till 100% =) Älskar många Disney filmer <3
 
Tyckte denna bilden passade bra här!
Ha en trevlig helg med er!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0