Söndag!

Jaha denna veckan slutade bra i alla fall haha, började kanske inte så jätte bra..
Jag sa att denna veckan skulle bli en interesant vecka och jaa det blev den. Jag skrev mitt jobb- och plugg inlägg i Tisdags tror jag och när jag kom hem så hade jag väldigt ont i magen.. Så jag la mig ner lite och somnade, efter det frös jag som in i bomben och sen mådde jag illa.
Jag fick ringa till Anna och säga att vi inte kunde träna, sen hade jag ont i huvudet och jag som hade planerat att plugga röven av mig men det gick åt pipan kan man säga.
Efter att jag hade ringt Anna försökte jag spy x antal gånger men det funkade inte och jag ville att mamma och pappa skulle komma hem men det gjorde det inte, tillslut kände jag att det var påväg upp så jag spydde och gick och la mig.
Mamma och pappa kom hem efter det och jag låg i sängen resten av kvällen eller aa nästan eftersom jag spydde x antal gånger. Jag var hemma Onsdag, Torsdag och Fredag från skolan. Jag fick ta ledigt från jobbet Torsdag, Fredag och Lördag jag hade dock ingen feber i början men på Onsdagen och Torsdagen blev jag jätte öm i kroppen, kunde inte gå, kunde knappt ligga ner och jag hade 38 graders feber!
Jag ville plugga tror mig, men jag kunde inte jag kunde inte tänka =( Så nu ligger jag efter i en massa och jag skäms ännu en gång.. Jag ska skriva min argumenterande text nu och sen ska jag upp och jobba kl. 16.00-19.00 sen blir det engelska uppsats! 
Vilken härlig söndag va! Hoppas ni har det bättre puss och hej!
En bild jag inte är så jätte nöjd med, men nu skiter jag i det. Ville ha en sommar bild LÄNGTAR verkligen till Sommarn!! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0