Glad Påsk <3

Lite sent att säga glad påsk nu men idag och igår var mina firanden i påsk och jag säger det nu för att jag inte sa det innan!
Idag har syskonen varit på besök, Christian kom med sina pojkar och Veronica kom med sina pojkar, synd att Mattias var sjuk och inte kunde komma.. Sen kom Michelle med Joachim vi hade jätte kul allihop! =D
Nu har jag precis skrivit klar min uppsats som ska in om 20 minuter ungefär (23.59) =) Är asa mega trött nu och vill bara sova!! och det ska jag =) ska bli så asa mega skönt =D Har snackat med anna i nästan fyra timmar och jag snackar med henne just nu med på skype** har aldrig snackat med någon så länge förut haha
 
Imorgon ska jag till ullared så det är nog bästa att lägga sig nuuu
Michelles tårta idag, det var dumlefluff och Ahlgrens bilar- fluff =D Den var jätte god! =)
nu blire sängen
Godnatt! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej!

RSS 2.0